خدمات سئو و بهینه سازی سایت با وب آقا

SEO and site optimization services with Web Agha

خدمات سئو به فرآیندی می گویند که به کمک آن، وب ‌سایت شما در نتایج بالاتر موتورهای جستجو از قبیل گوگل، نمایش داده شود؛ از این طریق شما می توانید رتبه مناسبی به دست ‌آورید. ما با ارائه مشاوره سئو به شما عزیزان کمک می ‌کنیم تا در صفحه اول نتایج جستجو قرار بگیرید و مشتریان مرتبط با کسب و کار خود را جذب کنید.

خوب است بدانید که موتورهای جستجو در فراهم ساختن ترافیک هدفمند تاثیر گذار هستند. زیرا در حال حاضر افراد از اینترنت برای یافتن محصولات و خدمات مورد نظر خود استفاده می کنند، پس اولین جایی که به ذهن آن ها می رسد، به طور حتم جستجو در گوگل است.

در حقیقت درصد بالایی از ترافیکی که به وب سایت ها وارد می شود، از طریق جستجوی افراد در وب سایت هایی مانند گوگل و بینگ است. (البته در ایران بیشتر از 95 درصد جستجوها در گوگل انجام می شود). اگرچه شبکه های اجتماعی نیز بازدید بسیاری را برای وب سایت به ارمغان می آورند، ولی موتورهای جستجو، برای ترافیک سایت نقش موثرتری دارند.

منظور از سئو و بهینه سازی سایت چیست؟

به اعمال روش هایی هوشمندانه که به منظور افزایش رتبه وب سایت در نتایج جستجوی گوگل انجام می شود، سئو گفته می شود. سئو و بهینه سازی سایت سبب افزایش بازدید و بهبود رتبه وب سایت می گردد. سئو به دو صورت سئوی داخلی و سئوی خارجی انجام می شود.

سئو داخلی

سئو داخلی (On-Page SEO) شامل دو بخش سئو تکنیکال و محتوایی است. ما در وب آقا برای بهبود رتبه وب سایت از طریق سئوی داخلی از ابزارهای کاربردی و حرفه‌ ای استفاده می ‌کنیم. قبل از آغاز کار، کارشناسان ما به بررسی دقیقی از وضعیت فعلی سئو سایت شما می پردازند. این کار باعث می شود تا با شناسایی نقاط ضعف وب سایت شما، نسبت به بهبود آن اقدام کنیم. در سئو تکنیکال تلاش بر این است تا کارشناسی دقیقی بر روی سرعت لود وب سایت و حجم صفحات سایت انجام پذیرد. ضمن این که بررسی دقیقی بر روی متاتگ ها، کدهای وب سایت و دیگر قسمتهای فنی نیز صورت می گیرد.

از موارد مهم سئوی داخلی وب سایت می توان به نحوه طراحی سایت از قبیل کد نویسی، نحوه طراحی قالب سایت، سرعت لود صفحات، ساختار صفحات وب، محتوای صفحات و غیره اشاره کرد.

سئو خارجی

در بخش سئوی خارجی وضعیت بک لینک ها شناسایی می‌ شود. زیرا ممکن است لینک سازی به درستی انجام نشده باشد. در این بخش لینک سازی اصولی اهمیت بالایی دارد. پس لینک های بی کیفیت و اسپم شناسایی خواهند شد. سپس وضعیت انکرتکست‌ ها مورد بررسی قرار گرفته و چگالی کلمات کلیدی نیز ارزیابی می شوند. تمام تلاش ما بر این است تا با لینک سازی اصولی، به بهبود رتبه وب سایت شما کمک کنیم تا بتوانید در نتایج بالای جستجوی گوگل قرار بگیرید.

خدمات سئو سایت چگونه به کسب ‌و کار من کمک می ‌کند؟

جالب است بدانید که در موتور جستجوی گوگل، در هر ثانیه ۴۰ میلیون جستجو انجام می ‌شود. توجه داشته باشید که این آمار مربوط به جستجوی موضوعات متنوعی است که در شهرها و کشورهای مختلف توسط کاربران انجام می گردد؛ ولی مشتریان بالقوه معمولا با کلمات مشخصی به دنبال محصولات یا خدمات مورد نیاز خود می ‌گردند. به عنوان مثال شخصی در هلند قصد دارد تا نسبت به طراحی وب سایت برای کسب و کار خود اقدام کند. در این صورت این فرد در جستجوی خود از کلمه طراحی سایت در هلند استفاده می کند. در نتیجه نتایجی مطابق با کلمه کلیدی جستجو شده برای آن کاربر نمایان خواهد شد. پس چنانچه شما با کلمه کلیدی خاصی، جایگاه مناسبی در نتایج موتورهای جستجو داشته باشید؛ مشتریان زیادی را از این طریق به وب سایت خود هدایت می کنید.

به بیان دیگر خدمات سئو و بهینه سازی سایت سبب می شود تا شما در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل بالاتر از رقبایتان دیده شوید. این عمل به افزایش مشتری و قطعا فروش بیشتر منجر خواهد شد.

مزایای سئو و بهینه سازی وب سایت

همان طور که گفته شد یکی از مهم ترین روش های افزایش ترافیک سایت، بهبود سئو  و بهینه سازی وب سایت است. بیشترین میزان بازدید کنندگان ورودی از طریق موتورهای جستجو  مانند گوگل انجام می شود. پس ضروری است تا نسبت به بهینه سازی وب سایت خود توسط تیم حرفه ای اقدام نمایید.

مزایای خدمات سئو به طور اختصار عبارتند از:

  • افزایش ترافیک وب سایت
  • تبدیل کاربران به مشتریان واقعی
  • افزایش فروش
  • کاهش هزینه تبلیغات
  • افزایش سرعت وب سایت
  • مقرون به صرفه و اقتصادی
  • تبدیل کسب و کارهای کوچک به کسب و کارهای بزرگ تر
  • برندسازی و افزایش اعتبار در نزد مخاطبان
  • بلند مدت و همیشگی
  • سئو هوشمندانه‌ ترین سرمایه گذاری بازاریابی اینترنتی است.

سئو سایت خود را به چه کسی بسپاریم؟

مد نظر داشته باشید که برای شروع بهینه سازی وب سایت باید قدم درستی بردارید. بهترین کار این است که شرکت مناسبی را برای این کار انتخاب کنید. وب آقا با سالها تجربه و فعالیت در زمینه طراحی سایت، سئو و بهینه سازی سایت همواره تلاش نموده تا دانش و تکنولوژی روز دنیا را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. برای مشاوره در خصوص سئوی وب سایت می توانید با ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما با تحلیل و ارزیابی وب سایت شما، گزارش کاملی از وضعیت سئو ارائه می ‌کنند. در این گزارش وب سایت شما از نظر موارد فنی و تکنیکال، سئو داخلی و سئو خارجی به طور کامل آنالیز می ‌شود.

اگر  به دنبال خدمات سئو برای بهبود رتبه وب سایت خود هستید، همین حالا با ما تماس بگیرید.