سئو حرفه ای چیست؟ چه اقداماتی باید انجام شود؟

Professional SEO

به طور حتم انتخاب یک شرکت که سئو حرفه ای را به صورت اصولی به شما عزیزان ارائه دهد، برای صاحبان وب سایت یک گزینه فوق العاده است. تیم وب آقا با ارائه خدمات سئو حرفه ای به منظور رفع مشکلات شما بر آمده است و از این طریق به صاحبان وب سایتها کمک می کند تا بتوانند رتبه بسیار خوبی در موتورهای جستجو کسب کنند. این موضوع به افزایش بازدید وب سایت و بهبود رتبه شما در موتورهای جستجو منجر می شود.

 حال ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که منظور از سئو حرفه ای چیست؟ چه اقداماتی در این زمینه به مخاطبان ارائه می شود؟ سئو حرفه ای چگونه به افزایش بازدید سایت ما کمک می کند؟ چرا باید از خدمات سئو حرفه ای تیم وب آقا استفاده کنیم؟ با ما همراه باشید تا به تمامی سوالات شما پاسخ دهیم.

سئو حرفه ای چیست؟

منظور از سئو حرفه ای استفاده از شیوه های استاندارد و اصولی است که آن را با نام سئو کلاه سفید نیز می شناسند. هدف از این نوع سئو، ایجاد ترافیک طبیعی وب سایت از طریق کلمات کلیدی مناسب می باشد. به بیان ساده تر سئو به تکنیک هایی گفته می شود که سبب افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو از قبیل گوگل، یاهو و بینگ می گردد. بنابراین سئو حرفه ای متشکل از عملیاتی است که در درون و بیرون وب سایت انجام می شود تا در نهایت بتواند افزایش بازدید سایت را ایجاد کند.

در واقع برای بهبود رتبه وب سایت، روش های بسیاری وجود دارد ولی در سئو حرفه ای، می بایست به مهمترین موضوع که استراتژی دیجیتال مارکتینگ است، اولویت داد. توجه داشته باشید که اگر کسب و کار شما به صورت آنلاین راه اندازی نشود، به طور حتم تا چند سال دیگر از بین خواهد رفت.

سئو چه اهمیتی برای کسب و کار دارد؟

سئو برای کسب و کارهای آنلاین به منظور افزایش قابلیت مشاهده وب سایت و محتوای آن با هدف افزایش بازدید، استفاده می شود. بنابراین شرکت ها، کارشناسان سئو را برای اجرای راه کارهای اصولی به منظور افزایش ترافیک واقعی به کار می گیرند. در نتیجه وب سایت با اصول استاندارد بهینه سازی می شود و می تواند از این طریق در نتایج موتورهای جستجو رتبه خوبی را به خود اختصاص دهد. پس بهتر است تا سئو حرفه ای را با تیم وب آقا تجربه کنید.

انواع سئو را بشناسید!

سئو را به دو صورت سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه یا سئو داخلی و سئو خارجی دسته بندی می کنند. هر یک از آن ها روش های مربوط به خود را دارند. در سئو کلاه سفید از تکنیک های قانونی و استاندارد برای افزایش بازدید سایت استفاده می کنند. در این روش ممکن است وب سایت شما در مدت زمان بیشتری در نتایج اولیه گوگل قرار گیرد اما به دلیل رعایت استانداردها رتبه شما حفظ خواهد شد و شامل جریمه گوگل نمی شوید.

در سئو حرفه ای مهم ترین هدف این است که بتوانیم وب سایت خود را در کلمه کلیدی دلخواه، در صفحه اول نتایج گوگل قرار دهیم. اغلب افراد از موتورهای جستجو برای یافتن محصولات، خدمات یا اطلاعات مورد نظر خود استفاده می کنند و 90 درصد افراد تنها بر روی لینک هایی که در صفحه اول نمایش داده می شوند، کلیک می کنند.

سئو کلاه سفید

سئو کلاه سفید مناسب ترین شیوه سئو است که در این روش شامل جریمه گوگل نمی شوید زیرا با این روش وب سایت شما به صورت طبیعی رشد می کند و بازدید واقعی می گیرد.

سئو کلاه سیاه

در سئوی کلاه سیاه تنها از روش هایی استفاده می شود که بتوانید در مدت زمان بسیار کوتاهی در نتایج اول گوگل ظاهر شوید، اما در این روش به دلیل عدم استفاده از تکنیک های استاندارد و قانونی، وب سایت شما پس از مدتی اسپم شناخته شده و از نتایج گوگل حذف خواهید شد. مد نظر داشته باشید که پس از اسپم شدن وب سایت به سختی می توانید سایت را به حالت قبل بازگردانید.

سئو حرفه ای چگونه انجام می شود؟

در سئو حرفه ای، کارشناسان تیم وب آقا برای افزایش بازدید سایت به روش اصولی، اقداماتی را انجام می دهند که به شرح زیر است:

  • بررسی کلمات کلیدی

در سئو حرفه ای اولین گام، پیدا کردن کلمات کلیدی مرتبط با حوزه فعالیت شما است. کلمات کلیدی توسط کاربران جستجو می شوند. تیم وب آقا پس از بررسی کلمات کلیدی حوزه فعالیت شما، لیستی از بهترین کلمات را استخراج می کنند و سئوی وب سایت شما را مطابق با آن ها پیش می برند. کلمات کلیدی هدف سبب ورود کاربران بیشتری به وب سایت شما می شود.

  •  تحلیل وب سایت رقبا

دومین نکته مهم در سئوی حرفه ای، تحلیل وب سایت رقبا است که توسط تیم وب آقا انجام می شود. اینترنت به یک بازار رقابتی بزرگ بین کسب و کارها تبدیل شده است. به طور حتم در این بستر آنلاین مشاغلی موفق هستند که بازار هدف آن ها مشخص است. در این بین، تیم سئو وب آقا، پس از تحلیل و آنالیز وضعیت وب سایت شما با رقیبانتان، نقاط قوت و ضعف شما را می سنجند. کارشناسان ما با بررسی وب سایت رقبای شما می توانند نقاط ضعف آن ها را به دست آورند و از آن به منظور پیشی گرفتن شما نسبت به آن ها استفاده کنند.

  • لینک سازی

سومین نکته مهم در سئوی حرفه ای، لینک سازی اصولی است که به دو شکل انجام می شود: بک لینک از وب سایت های دیگر و ایجاد لینک های داخلی بین صفحات.

یکی از مهمترین فاکتورهایی که باعث رتبه بهتر وب سایت می شود، لینک سازی است. گوگل مطابق با الگوریتم پنگوئن، به بک لینک های ورودی از وب سایت های دیگر حساس است و آن هایی را که به خرید لینک اقدام می کنند، جریمه می کند. از نظر گوگل بک لینک هایی ارزشمند هستند که از وب سایت های پر بازدید و به دلیل محتوای یونیک به سایت شما وارد شوند همانند پست مهمان در انجمن ها یا شبکه های اجتماعی.

در خصوص ایجاد لینک سازی بین صفحات وب سایت نیز این عمل سبب ارتباط بهتر صفحات با یکدیگر می شود و ربات گوگل هر دفعه که صفحه ای را پیمایش می کند، لینک های داخلی و صفحات دیگر را نیز مجدد پیمایش می کند.

  •  تولید محتوا

محتوا پادشاه است. این جمله اهمیت تولید محتوا را به خوبی نشان می دهد. تیم وب آقا با تولید محتوای سئو شده به شما عزیزان کمک می کند تا بتوانید رتبه خوبی در موتورهای جستجو به دست آورید. محتوای یونیک باعث می شود تا امتیاز بالاتری نسبت به رقبای خود داشته باشید.

  • سئو محلی

سئو محلی، از تکنیک های سئو حرفه ای می باشد که در حال حاضر تاکید زیادی بر آن می شود، منظور از سئوی محلی نمایش وب سایت بر اساس موقعیت فرد جستجو کننده است. یعنی اگر شما عبارت “خدمات سئو در هامبورگ” را جستجو کنید، نتایجی برای شما نشان داده می شود که مکان جستجوی شما را در بر می گیرد. به عنوان مثال با جستجوی این عبارت فقط شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو در شهر هامبورگ ظاهر می شوند.

  • سئو موبایل

به دلیل افزایش روز افزون دستگاه های هوشمند مانند گوشی موبایل و تبلت، بهینه سازی سایت برای موبایل نسبت به گذشته، اهمیت بیشتری پیدا کرده است. بهینه سازی موبایل از فاکتورهای سئو حرفه ای است و باید به آن توجه کافی داشت. در وب سایت هایی که توسط تیم وب آقا طراحی می شوند، به بهینه سازی آن ها برای دستگاه های هوشمند توجه کافی شده است.

  •  چند زبانه بودن

بسیاری از شرکت ها خدمات و محصولات خود را فراتر از مرزهای کشور خود به مخاطبان ارائه می دهند. پس نیاز است تا این وب سایت ها چند زبانه باشند. چند زبانه بودن وب سایت یکی از پارامترهای مهم در سئو حرفه ای است که باید به آن توجه داشت. در این صورت افراد از اقصی نقاط دنیا می توانند با شما ارتباط برقرار کنند.

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم شما را با سئو حرفه ای تیم وب آقا و اقداماتی که در این زمینه انجام می دهد، آشنا سازیم. همان طور که گفته شد سئو حرفه ای به کسب و کار شما کمک می کند تا بازدید خوبی داشته باشید و بتوانید در نتایج صفحه اول گوگل قرار بگیرید.

تیم ما متشکل از افراد متخصص و باتجربه است تا از این طریق بتوانیم بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهیم.  چنانچه قصد دارید وب سایتی طراحی کنید و از خدمات سئو حرفه ای تیم وب آقا بهره مند شوید، با ما در ارتباط باشید.