طراحی اپلیکیشن موبایل در اروپا

طراحی اپلیکیشن موبایل

امروزه با همه گیر شدن تلفن های هوشمند و دسترسی آسان این ابزارها به اینترنت کار را برای همه افراد ساده کرده و فرصت بسیار مناسبی برای شرکت ها و سازمان ها و همچنین کسب و کارهای آنلاین فراهم کرده است.

اگر تا چند وقت پیش وجود یک وب سایت برای یک مجموعه واجب بوده امروز یک اپلیکیشن موبایل نیز واجب شده است این بسیار اهمیت دارد که مخاطب یا مشتری شما بتواند در ساده ترین روش ممکن با شما ارتباط برقرار کند یا به سرویس ها و خدمات شما دسترسی داشته باشد.

طراحی اپلیکیشن اندروید و ios حرفه ای با طراحی زیبا و کارآمد و پشتیبانی یکساله رایگان. طراحی اپلیکیشن اندروید ،وب اپلیکیشن، برنامه نویسی اپلیکیشن ، بسیاری از کاربران اینترنت هرگز از یک وب‌سایت از طریق دسکتاپ بازدید نکرده‌اند و اکثر رشد اینترنت توسط تلفن همراه است. سرمایه‌گذاری در موبایل هم برای امروز است هم فردا، و بستر این سرمایه‌گذاری همکاری با شرکت طراحی اپلیکیشنی است که می‌تواند ارزشی برای رشد شبکه مشتریان شما ایجاد کند و برای تسخیر آینده قابلیت توسعه پذیری برای اپلیکیشن شما ارائه دهد.

اپلیکیشن چیست؟

اپلیکیشن یا نرم افزار درواقع ابزارهایی هستند که کاربر می تواند با آن به راحتی ارتباط برقرار کرده و کارهای مورد نیاز خود را با آن انجام بدهد ما در کامپیوتر یا لپ تاپ برای ویرایش عکس ها از فتوشاپ یا برای نمایش ویدئو ها از مدیا پلیرها استفاده میکنیم اگر این ابزار ها وجود نداشتند شاید کامپیوتر دیگر معنایی برای خیلی از مردم نداشت! در اینجا هدف ما از اپلیکیشن موبایل ابزاری است که روی تلفن های هوشمند قابل نصب و اجرا است و می تواند متناسب با نیاز کارفرما طراحی شود تا کاربر نهایی یا همان مشتری های شما بتوانند به راحتی به سرویس ها و خدمات یا محصولات شما دسترسی داشته باشند.

آیا من به اپلیکیشن موبایل نیاز دارم؟

به صورت کلی اگر شما نیاز دارید که با کاربرانتان در تعامل باشید یا دسترسی مشتریان خودتان را به محصولات و خدمات آسان تر کنید شک نکنید این بهترین راه پیش روی شماست!اگر دقت کرده باشید تقریبا همه فروشگاه های مجازی علاوه بر دارا بودن یک وب سایت کنار آن یک اپلیکیشن نیز طراحی کرده اند که به مشتریان خود ارائه بدهند پس اگر شما دارای یک فروشگاه هستید یا قصد راه اندازی یک فروشگاه دارید به فکر اپلیکیشن اختصاصی برای فروشگاه خود نیز باشید.

شرکت های مختلفی در زمینه طراحی اپلیکیشن موبایل فعالیت میکنند اما انتخاب یک شرکت طراحی اپلیکیشن حرفه ای کاری بس دشوار است که برای انتخاب آن باید دقت زیادی داشته باشید ، مثلا نمونه کارهای قوی ، رزومه کاری حرفه ای و بسیاری از موارد دیگر که همگی در انتخاب شما تاثیر گذار خواهند بود . از این رو ما تمامی امکانات مورد نیاز شما برای ساخت یک اپلیکیشن حرفه ای را فراهم آورده ایم و این نوید را به شما خواهیم داد که با سفارش طراحی اپلیکیشن ، دیگر نیازی به شرکت های دیگر نخواهید داشت و تمامی سرویس های مورد نیاز خود را در یک پکیج کامل دریافت می کنید.

 برنامه نویسی و طراحی اپلیکیشن اندروید

طراحی اپلیکیشن اندروید از ابتدا تا راه اندازی روی Google Play، با تیمی متخصص و با تجربه که پروژه شما را بدست می گیرد. با ما، کسب و کار خود را در دسترس کاربران اندروید قرار دهید.
هدف ما ساخت اپلیکیشنی کاربردی و قدرتمند است که در ضمن ارائه عملکردی برتر، هزینه های توسعه و نگهداری اپلیکیشن را نیز کاهش دهد. تیم متخصص برنامه نویسی و طراحی اپلیکیشن ما، بر ساخت و توسعه ویژگی هایی تمرکز می کند که خدماتی ارزشمند را به کاربران ارائه داده و رشد کسب و کار دیجیتال شما را سرعت می بخشد.

برنامه نویسی و طراحی اپلیکیشن iOS

طراحی اپلیکیشن ios , برنامه نویسی با زبان Swift از تخصص های ما است. با ما، کسب و کار خود را روی یکی از محبوب ترین پلتفرم های موبایل در ایران ببرید.

ما با دیدگاهی کاربر محور به طراحی اپلیکیشن می نگریم و معتقدیم که جذب مخاطبان جدید و راضی نگه داشتن مشتریان فعلی، کلید موفقیت کسب و کار دیجیتال شما است. طراحان خلاق ما با در نظر گرفتن استاندارد های طراحی UX و هویت برند، اپلیکیشنی کارآمد، زیبا و کاملا اختصاصی برای شما طراحی می کنند که نام برند شما را سر زبان مخاطبین کرده و آنها را به استفاده مجدد از اپلیکیشن تشویق می کند.

تعرفه طراحی اپلیکیشن موبایل در اروپا چقدر است؟

تعرفه طراحی اپلیکیشن موبایل در اروپا بستگی به نوع اپلیکیشن سفارشی کارفرما دارد اول باید نیازها و انتظارات کارفرما مشخص شود و بر اساس امکاناتی که قرار است آماده شود در نهایت می توان قیمت نهایی را اعلام کرد. اما ما به شما این قول را میدهیم که بهترین قیمت و کیفیت را به شما ارائه نماییم.

چگونه می توانم اپلیکیشن موبایل خود را سفارش بدهم؟

همانطور که خدمت شما عرض شده است برای سفارش اپلیکیشن موبایل اول باید بررسی شود چه نیاز هایی از اپلیکیشن دارید و چه امکاناتی باید برای شما آماده کنیم برای همین نیاز است اول با آژانس دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت وب آقا تماس حاصل فرمایید.