هزینه طراحی سایت فروشگاهی

هزینه طراحی سایت فروشگاهی

هزینه طراحی سایت فروشگاهی چقدر است؟ برای ساخت وب سایت فروشگاه آنلاین چه باید کرد؟ چه هزینه ای برای طراحی سایت فروشگاهی باید در نظر بگیریم؟ ما در شرکت طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ وب آقا به طور تخصصی در این زمینه مشغول به فعالیت هستیم و قیمت طراحی سایت را با تعرفه مناسب و منطقی برای مشتریان عزیز خود در نظر گرفته ایم. شما عزیزان می توانید با خیال آسوده و بدون هیچ مشکلی طراحی وب سایت خود را به ما بسپارید و سایت خود را در اسرع وقت تحویل بگیرید.

هزینه طراحی سایت فروشگاهی چقدر است؟

در صورتی که تمایل دارید تا نسبت به طراحی سایت فروشگاهی اقدام کنید لازم است تا قبل از هر اقدامی اطلاعات کاملی در این زمینه به دست آورید. با بررسی هایی که توسط تیم وب آقا صورت گرفته، قیمت طراحی سایت یا توجه به نیاز افراد متفاوت است. قبل از هر چیزی اطلاع از هزینه ها یکی از مهم ترین موضوعاتی است که قبل از شروع کار باید به طور شفاف برای مشتریان مشخص باشد. تیم وب آقا در کل مسیر طراحی سایت همراه و همگام با شماست تا با اطلاع کامل از هزینه طراحی سایت فروشگاهی، سفارش خود را ثبت نمایید.

در حال حاضر تمامی کسب و کارها خصوصا مشاغلی که در بستر اینترنت مشغول به فعالیت هستند، به یک وب سایت نیاز دارند. دیگر همانند گذشته نیازی نیست تا افراد برای فروش محصولات خود حتما مکانی را اجاره کنند یا بخرند. بلکه افراد می توانند تنها با طراحی سایت فروشگاهی، محصولات و خدمات خود را به فروش برسانند. داشتن یک وب سایت همانند ویترینی برای شماست و شما می توانید محصولات یا خدمات خود را در سایت درج نموده و بفروشید.

چرا طراحی سایت فروشگاهی در معرفی کسب و کار شما اهمیت دارد؟

در حال حاضر به دلیل پیشرفت علم و تکنولوژی و همچنین روی آوردن افراد به دستگاه های دیجیتال از قبیل تلفن همراه، تبلت و کامپیوتر، ایفای نقش در بستر وب و دیجیتال برای برندها و کسب و کارها بسیار حایز اهمیت است.

در حقیقت طراحی وب برای شرکت ها، سازمان ها، موسسات، فروشگاه های اینترنتی و… این فرصت را فراهم می کند تا بتوانند تنها با صرف هزینه بسیار کم  ضمن معرفی خدمات و محصولات، فروش خود را افزایش دهند. در واقع لازمه موفقیت در هر برند و کسب و کاری، داشتن یک وب سایت  است و عدم فعالیت در فضای دیجیتال به معنای از دست دادن سهم قابل توجهی از بازار هدف می باشد.

هزینه طراحی سایت فروشگاهی چقدر است؟

برای طراحی فروشگاه اینترنتی ممکن است این سوال به ذهن شما برسد که از کجا باید شروع کنیم؟ چه هزینه ای برای طراحی سایت فروشگاهی نیاز است؟ هزینه راه اندازی یک فروشگاه آنلاین چقدر است؟ خوب است قبل از هر چیزی انواع طراحی سایت فروشگاهی را بشناسید. سپس با اطلاع از انواع وب سایت و با توجه به فعالیت خود یکی از آن ها را انتخاب و سپس به یک شرکت مناسب مراجعه کنید.

مد نظر داشته باشید در صورتی که استراتژی دقیق و نقشه راه شما مشخص نباشد، قطعا به هدف رسیدن و کسب موفقیت در آن امکان پذیر نیست. به منظور اطلاع از هزینه ساخت سایت فروشگاهی و دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با همکاران ما در تیم وب آقا در ارتباط باشید. مد نظر داشته باشید که وب آقا در زمینه طراحی سایت برای ایرانیان خارج از کشور مشغول به فعالیت است و در این زمینه سابقه درخشانی نیز دارد.

 امکانات طراحی سایت فروشگاه اینترنتی 

  • امکان ثبت محصولات و خدمات: با امکان درج مشخصات، تعداد موجودی، آپلود تصویر، توضیحات، قیمت کالا، میزان تخفیف
  • مدیریت مشتریان: شامل ثبت نام، خرید، بخش تسویه
  • امکان ورود مشتریان به پنل شخصی خود و گزارش از میزان خرید و مشاهده گزارشات
  • امکان جستجوی کالا بر اساس نام، بارکد و  مشخصات
  • انتخاب نحوه تسویه: تسویه در محل و تسویه از طریق پرداخت اینترنتی
  • درج اطلاعات تماس فروشگاه، آدرس، شماره تماس، و آدرس بر روی نقشه
  • پنل مدیریتی: معرفی کالا،  مشاهده گزارشات از وضعیت سفارش، گزارش کالاهای تحوصل شده موجودی کالا و تسویه مشتریان
  • طراحی سایت بر اساس اصول سئو و استانداردهای وب
  • طراحی سایت به صورت ریسپانسیو و واکشن گرا

مزایای داشتن فروشگاه اینترنتی

ثبت سفارش طراحی سایت فروشگاهی با وب آقا

شرکت طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ وب آقا در زمینه طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی، طراحی اپلیکیشن موبایل، دیجیتال مارکتینگ، خدمات سئو، طراحی لوگو و تولید محتوا در خارج از کشور مشغول به فعالیت می باشد. در صورت هرگونه سوال و یا اطلاع از قیمت طراحی سایت فروشگاهی می توانید با همکاران ما در ارتباط باشید. تیم ما پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند.