چرا طراحی فروشگاه اینترنتی با وب آقا؟

چرا طراحی فروشگاه اینترنتی با وب آقا؟

شرکت طراحی سایت وب آقا، یکی از شرکت های فعال در زمینه طراحی فروشگاه اینترنتی است که در خارج از ایران فعالیت می کند. این شرکت با بهره گیری از مهم‌ترین فاکتورهای جذب مشتری در طراحی سایت و مطابق با اصول سئو به آنالیز و طراحی این وب سایتها طبق جدیدترین متدهای بازاریابی و فروش اینترنتی اقدام نموده است. این امر سبب می شود تا وب سایت فروشگاهی شما در موتورهای جستجو بتواند رتبه خوبی را به خود اختصاص دهد.

از مهم ترین ویژگی های وب آقا در طراحی سایت فروشگاهی، می توان به طراحی و اجرای آن به طور کاملا اختصاصی و بر اساس نیاز و درخواست مشتریان اشاره کرد. در طراحی فروشگاه اینترنتی تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم همه نیازهای شما را پیاده سازی کنیم تا بتوانید وب سایتی حرفه ای و مطابق با خواسته خود داشته باشید.

مزایای طراحی فروشگاه اینترنتی

· معرفی برند شما

هر کسب و کاری برای بهتر دیده شدن نیاز به تبلیغات دارد. وب سایت فروشگاهی در واقع خود نوعی از تبلیغات است که می توانید محصولات خود را در آن درج کنید و از این طریق بهتر دیده شوید. اگر شما سایتی نداشته باشید به طور حتم نمی توانید به موفقیت برسید. زیرا در حال حاضر افراد ترجیح می دهند تا به صورت آنلاین خرید کنند. شما از طریق طراحی سایت فروشگاهی، به برندسازی وب سایت خود کمک می کنید. پس از طراحی فروشگاه اینترنتی خود میتوانید با وارد کردن تصاویر مناسب از محصولات و سئو فروشگاه به درآمدزایی برسید و برندسازی کنید. همچنین می توانید از طریق شبکه های اجتماعی و تبلیغات پیامکی به برندسازی و شناخت بهتر کسب و کار خود کمک نمایید.

· فروش بی وقفه و 24 ساعته

با طراحی فروشگاه اینترنتی خوب و کاربر پسند شما دیگر به حضور فیزیکی نیازی ندارید و شعبه اینترنتی فروشگاه شما به صورت 24 ساعته و شبانه روز و بدون وقفه به فروش محصولات شما خواهد پرداخت. تنها کافی است موجودی محصولات را چک کنید و سفارش ها را بررسی نمایید.

· کاهش هزینه های جانبی

به طور معمول فروشگاه های فیزیکی از بزرگ تا کوچک هزینه های جانبی زیادی را در طی سال متحمل می شوند. این هزینه ها شامل اجاره مکان فروشگاه،  هزینه مصرف آب و برق و گاز  هزینه استخدام نیروی فروشنده، هزینه نیروی خدماتی، مالیات، عوارضات شهری و … و دیگر هزینه هایی که باید در طی سال پرداخت کرد. به منظور کاهش این هزینه ها بهترین راه طراحی سایت فروشگاهی است. شما تنها با داشتن یک سایت فروشگاهی از پرداخت هزینه های گزاف معاف هستید. در واقع از این طریق می توانید ینیم از هزینه های خود را کاهش دهید. برای وب سایت خود تنها باید سالانه هزینه تمدید دومین، هزینه هاست و پشتیبان سایت را پرداخت کنید که در مقایسه با فروشگاه فیزیکی هزینه های بسیار اندکی است.

· امکان فروش بی واسطه محصولات

یکی از مزایای داشتن فروشگاه اینترنتی، فروش بدون واسطه محصولات است. زیرا این امکان را برای شما فراهم می کند تا محصولات خود را بدون نیاز به واسطه ها و عوامل دیگر، به دست مشتریان برسانید. حذف واسطه ها امکان اجازه ورود به رقابت قیمتی و افزایش فروش را برای شما به همراه دارد.

· فراهم ساختن شرایط ورود به بازارهای دیگر 

طراحی فروشگاه اینترنتی برای شما افزایش اعتبار و فروش را به دنبال دارد. در نتیجه فرصت های دیگری برای شما در ورود به بازارهای دیگر محصولات باز خواهد کرد. همچنین با طراحی فروشگاه اینترنتی چند زیانه شما میتوانید به ورود به بازارهای دیگر کشور چشم داشته باشید و محصولاتتان را با صادرات آنها جهانی کنید.

· قابلیت فروش به همه شهرها بدون نیاز به داشتن شعبه فیزیکی

در حقیقت فروشگاه آنلاین یک شعبه از فروشگاه شما است که بدون محدویت زمانی و مکانی میتواند بیش از آنچه شما انتظارش را دارید فروش داشته باشد. در فروشگاه فیزیکی فروش شما با توجه به منطقه و شهری که هستید محدود است اما در فروشگاه آنلاین مشتریان از هر شهری که باشند می توانند خرید خود را انجام دهند. در نتیجه تنها با صرف هزینه تبلیغات می توانید فروش خوبی را به دست آورید.

امکانات طراحی فروشگاه اینترنتی توسط وب آقا

  • معرفی محصولات، امکان درج چندین عکس برای محصول، امکان ایجاد گالری برای محصول، توضیحات و موجودی محصولات.
  • امکان قرار دادن کاتالوگ و راهنمای محصولات
  • امکان دسترسی های خاص به نمایندگان فروش
  • دسته بندی محصولات در کتگوری های مختلف
  • امکان نمایش محصولات مرتبط
  • امکان درج فیلم برای محصولات
  • نقد و معرفی محصولات
  • امکان اضافه کردن محصولات بر روی منو و کتگوری محصولات
  • امکان نمایش زیر دسته محصولات، جستجوی محصولات و مقایسه کالاها
  • امکان نظرسنجی توسط کاربران
  • امکان امتیازدهی به محصولات و اشتراک گذاری آن ها در شبکه های اجتماعی

چرا بهتر است برای طراحی فروشگاه اینترنتی، تیم وب آقا را انتخاب کنیم؟

تیم وب آقا با طراحی فروشگاه اینترنتی این امکان را برای شما عزیزان فراهم می آورد تا بتوانید طیف گسترده ای از مخاطبان را به خریداران واقعی تبدیل کنید. در طراحی وب سایت شما تمامی اصول و رعایت استاندارهای طراحی سایت ریسپانسیو لحاظ می شود. همچنین اجرای صحیح و درست وب سایت در دیوایس های مختلف سبب می شود تا شانس فروش شما افزایش یابد. زیرا در وب سایت های ریسپانسیو کاربران می توانند با تبلت، گوشی موبایل و کامپیوترها در ابعاد مختلف به وب سایت شما وارد شوند و بدون هیچ مشکلی سایت شما را مشاهده کنند. در این وضعیت بهم ریختگی صفحات وجود ندارد و صفحات مناسب با دیوایس کاربران در ابعاد و اندازه استاندارد نشان داده می شود.

در واقع وب آقا با هدف موفقیت صاحبان کسب و کار و خدمات در دنیای تجارت الکترونیک، اقدام به طراحی سایت فروشگاهی نموده است.

امروزه با توجه به سهولت در خرید آنلاین،  طراحی فروشگاه اینترنتی را می توان روش جایگزینی برای خرید حضوری در نظر گرفت. در نتیجه طراحی فروشگاه اینترنتی نقش بسیار مهمی در ارتقا یک کسب و کار بر عهده دارد. زیرا در حقیقت فروشگاه آنلاین ویترین کسب و کار شما است. شما می توانید از این طریق برای تبدیل مخاطبان و مشتریان بالقوه به مشتریان دائمی استفاده کنید.

هزینه طراحی سایت فروشگاهی چقدر است؟

قبل از تعیین قیمت طراحی سایت فروشگاهی، باید انواع طراحی سایت فروشگاهی و امکانات آن ها بشناسید. سپس با مشخص کردن نوع وب ساتی می توانید از هزینه آن مطلع شوید. سپس ضروری است تا استانداردهای طراحی سایت فروشگاهی را مد نظر قرار دهیم. توجه داشته باشید که صرفا همه نیازهای افراد ممکن است قابل پیاده سازی نباشند. تیم وب آقا قبل از شروع کار جلساتی را با کارفرما تنظیم می کند تا همه موارد در این جلسات بازگو شوند و موارد نهایی و یادداشت برداری شوند. سپس استاندارهایی مانند تجربه کاربری، رابط کاربری صحیح در دستگاه های مختلف در نظر گرفته می شوند قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی به امکانات و قابلیت های درخواستی وابسته است که پس از برگزاری جلسات برآورد هزینه به شما عزیزان اعلام خواهد شد.

بنابراین مد نظر داشته باشید که قیمت انواع طراحی سایت فروشگاهی با توجه به وسعت و نوع کاربری آن ها، متغیر است. اطمینان داشته باشید هزینه ای که بابت طراحی و اجرای وب سایت پرداخت می کنید، در آینده نزدیک، سودآوری و افزایش درآمدزایی شما را تضمین خواهند کرد.

برای طراحی سایت فروشگاهی چه باید کرد؟

شما عزیزان می توانید ابتدا نیازهای خود را مشخص نمایید و برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت طراحی سایت با ما تماس بگیرید. بعد از آن پروپوزال طراحی فروشگاه اینترنتی برای شما ارسال می شود و مراحل تنظیم قرارداد و طراحی وب سایت شما آغاز خواهد شد.

سوالات متداول طراحی فروشگاه اینترنتی

برای مشاوره در خصوص طراحی فروشگاه اینترنتی چگونه با تیم وب آقا در ارتباط باشیم؟

برای مشاوره و سوال در خصوص طراحی سایت فروشگاهی با شماره های 1724631392(0)49+

و 4740958291+  تماس بگیرید و تمام سوالات خود را بپرسید.

 هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی و سایت فروشگاهی چقدر است؟

برای اطلاع از هزینه طراحی سایت فروشگاهی با همکاران ما در وب آقا تماس بگیرید.

آیا بعد از طراحی سایت فروشگاهی پشتیبانی دارید؟

تیم وب آقا پس از طراحی کامل سایت برای شما عزیزان پشتیبانی در نظر گرفته است.