قیمت طراحی سایت

هزینه طراحی سایت حرفه ای

قیمت طراحی سایت بر اساس امکاناتی است که شما برای وب سایت خود نیاز دارید، تعیین می شود. برای مثال برخی وب سایت ها دارای تعداد صفحات بیشتر و یا امکانات زیادی هستند که قطعا قیمت آنها با سایت ساده شرکتی متفاوت است. در واقع قیمت طراحی سایت به شرح زیر طبقه بندی می شود:

  • طراحی سایت ساده
  • طراحی سایت متوسط
  • طراحی سایت پیشرفته

طراحی سایت ساده

قیمت طراحی سایت ساده نسبت به سایت های دیگر کمتر است. این نوع طراحی، وب سایتی ساده و در عین حال مؤثر را برای تجارت شما فراهم می کند. طراحی سایت ساده نیز یک وب سایت خاص برای نام تجاری و اهداف شما مناسب است و می توانید از طریق آن کسب و کارتان را معرفی کنید.
اگر یک کسب و کار کوچک دارید ، طراحی سایت ساده گزینه ای مناسب و مقرون به صرفه برای فعالیت شما است. در این طراحی وب سایت یک سایت معتبر و کاربر پسند به شما ارائه می دهد که در آن اطلاعات و رزومه شرکت و راههای ارتباطی خود را قرار دهید و از این طریق با مشتریان خود در تماس باشید.

طراحی سایت متوسط

طراحی وب متوسط برای شما یک وب سایت با طراحی مناسب، کارآمد و حرفه ای فراهم می سازد. قیمت طراحی سایت متوسط نسبت به سایت های کوچک بیشتر است. طراحی سایت متوسط اغلب دارای امکانات اضافی، مانند یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) اختصاصی ، برای پاسخگویی به نیازهای کسب و کار شما است. همچنین می توانید خدمات یا محصولات خود را در این نوع وب سایت درج کنید.
اگر یک بیزینس در حال رشد هستید، طراحی سایت متوسط راه حل ایده آلی را برای شما فراهم می کند.

طراحی سایت پیشرفته

قیمت طراحی سایت پیشرفته نسبت به سایت های دیگر بیشتر است. طراحی سایت پیشرفته یک وب سایت سفارشی و کاملا حرفه ای را در اختیار شما قرار می دهد. این ردیف طراحی وب سایت می تواند چندین سرویس افزودنی مانند ادغام بانک اطلاعاتی ، قابلیت تجارت الکترونیک و موارد دیگر را ارائه دهد.
اگر یک شرکت بزرگ دارید ، طراحی وب پیشرفته راهکاری را ارائه می دهد که با اندازه شرکت شما مطابقت دارد. همچنین نرخ تبدیل و بازده سرمایه گذاری (ROI) شما را که حداکثر در بازار رقابتی شما بسیار مهم است، به حداکثر می رساند.
همانطور که می توانید ببینید، اندازه شرکت شما اغلب هزینه های طراحی وب شما را تعیین می کند.
البته توجه داشته باشید فقط به دلیل اینکه یک طراحی ساده سایت را درخواست کرده اید ، به این معنی نیست که یک وب سایت با عملکرد کم دریافت می کنید. شما سایتی را دریافت می کنید که متناسب با کسب وکار شما است ولی در طراحی ساده انتظار امکانات مختلف واختصاصی شده نداشته باشید.

عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت در سال 2022

  • بزرگی سایت
  • CMS یکپارچه
  • نام دامنه
  • گواهی SSL
  • کپی رایت سایت
  • استایل سایت
  • سئو و بهینه سازی سایت (SEO)
  • طراحی ریسپانسیو یا واکنش گرا
  • عملکرد تجارت الکترونیک
  • ادغام بانک اطلاعاتی (دیتابیس)
  • هاست سایت

1. اندازه سایت:
اندازه وب سایت شما نقش مهمی در قیمت طراحی سایت دارد.
اگر به دنبال ایجاد سایتی بزرگتر هستید ، می توانید انتظار پرداخت هزینه های بیشتری برای خدمات طراحی وبسایت داشته باشید. برای توسعه ، ایجاد و راه اندازی یک وب سایت بزرگ با قابلیت های پیشرفته مانند موارد مورد نیاز برای فروشگاه های تجارت الکترونیک، به زمان و کار بیشتری نیاز دارد.
در بیشتر موارد ، شرکت های طراحی سایت اندازه وب سایت شما را بر اساس تعداد صفحات مشخص می کنند.

2. اندازه وب سایت
این مورد متفاوت است و بستگی به ارائه دهنده خدمات طراحی سایتی دارد که شما انتخاب کردید. برای هر صفحه قیمت مشخص داده می شود و با تعداد صفحات شما می توانید قیمت کل را محاسبه کنید. قیمت طراحی سایت با افزایش اندازه سایت بیشتر می شود.

کپی رایت سایت:
یکی دیگر از عواملی که در قیمت طراحی سایت اثر می گذارد کپی رایت است.
بسته به استراتژی بازاریابی آنلاین و همچنین بودجه ، شرکت شما ممکن است از خدمات کپی رایت برای صفحات وب استفاده کند. اگر این مورد را می خواهید داشته باشید ، عاقلانه است که با یک شرکت طراحی سایت مناسب قرارداد ببندید.
یک شرکت طراحی وبسایت با خدمات کامل می تواند نسخه بهینه ای را ارائه دهد که نام تجاری ، ویژگی های محصول و نقاط فروش بی نظیر در آن قرار دارد.
کپی بهینه سازی شده چیست؟ این محتوایی است که با کلمات کلیدی مربوط به شغل شما ، مخاطبان را هدف قرار می دهد.
به عنوان مثال ، اگر کسی بخواهد کفش بخرد ، ممکن است جستجو کند ، “کفش زنانه”. این مثال جستجو شامل کلمه کلیدی “کفش زنانه” است که می توانید در صفحه محصول خود را برای کفش زنانه قرار دهید.
اگر با بهینه سازی محتوا برای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) سئو سایت آشنایی ندارید، پس ارزش آن را دارد که برای کپی رایت هزینه بپردازید. با استفاده از این سرویس ، می توانید عملکرد وب سایت خود و همچنین ROI خود را به حداکثر برسانید.

3. STYLE سایت
سبک وب سایت ها بسیار متفاوت است، به همین دلیل استایل وب سایت مورد نظر شما بر هزینه طراحی وبسایت شما تأثیر می گذارد.
به عنوان نمونه، اگر شما دارای یک شرکت جواهرات لوکس هستید، احتمالاً به دنبال ایجاد یک وب سایت حرفه ای هستید که نه تنها نام تجاری شما بلکه کیفیت محصول یا خدمات شما را نیز منتقل کند. در مقایسه، طراحی سایت پیمانکاری یا ساختمان سازی ممکن است دارای طراحی کمتری و در عین حال حرفه ای با تمرکز روی اعتمادسازی باشد.
در بیشتر موارد، یک style خاص برای وب سایت به دلیل میزان طراحی و نیروی کار مورد نیاز، هزینه بیشتری دارد.
مهم نیست که چه سبکی را می خواهید، از ساده گرفته تا سطح بالا، بسیار مهم است که شرکت شما وب سایتی داشته باشد که برند شما را نشان دهد و همچنین یک تجربه بصری و یکپارچه برای خریداران فراهم کند.
قیمت طراحی سایت با سبک های مختلف، چقدر است؟
درجواب باید بگویم که این بستگی به شرکت طراحی وبسایتی دارد که شما آن را انتخاب می کنید.

4.سئو سایت:
بسیاری از شرکت های طراحی سایت به شما تضمین سئو هم می دهند. یعنی اینکه کلماتی که مشخص شده اند حتما در صفحه یک نتایج جستجو گوگل دیده شوند. ولی آیا واقعا تضمینی برای سئو سایت واین خدمات وجود دارد؟
ما به شما پیشنهاد می کنم که برای این امر حتما نمونه کارهای شرکت سئو را بررسی کنید و کلمات کلیدی که برای سایتهای مختلف کار کرده اند همچنین جایگاه این کلمات در صفحه نتایج گوگل می تواند بهترین راه برای انتخاب یک شرکت سئو مناسب باشد.

شرکت طراحی سایت وب آقا در زمینه طراحی سایت، سئو، دیجیتال مارکتینگ و طراحی اپلیکیشن موبایل مشغول به فعالیت است در صورت هرگونه سوال در خصوص قیمت طراحی سایت می توانید با همکاران ما شرکت طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ وب آقا در ارتباط باشید.