تعرفه خدمات سئو سایت حرفه ای

خدمات سئو و بهینه سازی سایت با وب آقا

ممکن است شما هم به دنبال فروش بیشتر محصولات و خدمات خود باشید ولی ندانید که باید از کجا شروع کنید؟ خوب است بدانید که با سفارش خدمات سئوی سایت حرفه ای می توانید برند و نام تجاری خود را به همگان معرفی کنید. تفاوتی ندارد که شما در کدام نقطه دنیا مشغول به فعالیت هستید اگر طراحی سایت و سئوی سایت شما به درستی انجام شود می توانید به فروش بالایی برسید! در این مطلب سعی داریم شما را با سئوی سایت و تعرفه خدمات سئو سایت حرفه ای آشنا سازیم. پس با ما همراه باشید.

خدمات تخصصی سئو سایت با وب آقا

سئو، روشی پرسود و مناسب افراد صبور است. در صورتی که صاحب کسب و کار و بیزینس هستید، خوب است بدانید ماهیت کلی سئو بدین صورت است که شما باید چندین ماه طی یکسری از فرایندهای منظم خواسته دو گروه زیر را برطرف کنید:

1- مخاطبان که همان کاربران سایت شما هستند

2- گوگل که در واقع نقش اصلی در ایندکس صفحات شما بر عهده دارد.

درنظر گرفتن راحتی کاربران یکی از مهمترین فاکتورهای سئوی سایت می باشد. در اغلب سایت هایی که ارائه دهنده خدمات سئو و بهینه سازی سایت هستند، هدف تیم سئو تنها رساندن به رتبه مناسب در گوگل است؛ ولی تیم سئو وب آقا با رعایت تمام الگوریتم ها و قوانین گوگل، در تلاش است تا در کنار کسب رتبه عالی و افزایش بازدید سایت، باعث فروش بیشتر شما شود.

ما در تیم وب آقا سایت شما را مثل سایت خودمان می دانیم.

خدمات سئو ما به دو شیوه تضمینی و ماهیانه خدمت شما عزیزان ارائه می شود که می توانید با توجه به توضیحات مشاورین سئو و خدمات بهینه سازی سایت، بهترین تصمیم را برای ادامه کسب و کار خود بگیرید.

صفحه اول گوگل، خانه ماست!

بله! صفحه اول گوگل خانه ماست! تیم وب آقا یکی از بزرگترین شرکت های خدمات حرفه ای بهینه سازی سایت می باشد که آماده دریافت سفارش و انجام خدمات سئو سایت شماست.

تیم وب آقا متشکل از کارشناسان جوان و خلاقی است که مجموعه‌ای از خدمات بازاریابی دیجیتال از جمله سفارش طراحی سایت حرفه‌ای و واکنش گرا، بهینه‌ سازی موتورهای جستجو (سئو) با به‌ کارگیری ابزارهای گوگل و تولید محتوا به همراه پایش کلید واژه‌ها و همین‌طور خدمات تبلیغات کلیکی گوگل (AdWords) یا خدمات افزایش سرعت سایت را در یک بسته‌ پیشنهادی به شما ارائه می‌دهد. همه این خدمات به‌ طور تضمینی و با بررسی دقیق بازار هدف خاص کسب‌وکار شما صورت خواهد گرفت. در ادامه این مطلب، توضیحات کاملی در خصوص تمامی جزئیات و تعرفه خدمات سئو سایت حرفه ای به شما ارائه خواهد شد.

سئو به چه معناست؟

سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، به منظور بهبود عملکرد سایت شما براساس استاندارهای موتورهای جستجو و جذب بازدیدکنندگان بیشتر از این طریق انجام می شود. مد نظر داشته باشید که فاکتورهای زیادی در سئو سایت شما تاثیر گذار هستند، از کلمات بکار رفته در متن و محتوا تا لینک های ورودی به سایت شما از سایت های دیگر، گاهی اوقات حصول اطمینان از ساختار مناسب سایت شما برای موتورهای جستجو را سئو مینامیم.

اکثر کاربران اینترنتی صفحات مورد نظر خود را از موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل پیدا می کنند. از این‌ رو سئو مناسب کلید شما برای رسیدن به بازدید بیشتر است. علاوه براین موتورهای جستجو همان چیزی را در اختیار کاربران قرار میدهند که آنها بدنبالش هستند، به همین دلیل در مقایسه با تبلیغات اینترنتی مشتریان اعتماد بیشتری به سایت شما خواهند داشت و این امر نشان می دهد که ارزش سئو چیست و چرا باید به آن توجه کرد.

سئو مجموعه فعالیت هایی است که در طراحی سایت، تعیین استراتژی محتوایی و تولید محتوا و بسترسازی سایت برای بازدیدکنندگان انجام می شود تا جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل کسب کرده و بازدیدکننده بیشتری برای سایت شما جذب کنیم.
بازدید بدست آمده از روش های سئو بر هر نوع تبلیغ برتری داشته و در دراز مدت هزینه کمتری را نیز به شما تحمیل خواهد کرد.

استراتژی سئو سایت بی‌شک نمی‌تواند در قالب یک طرح جامع و فراگیر برای تمام سایتها معرفی شود و یکی از اصول اصلی بهینه‌سازی سایت، در نظر گرفتن اهداف، مخاطبین و رقبای سایت و ارائه یک استراتژی و طرح شخصی‌سازی‌شده برای هر کسب‌وکار است. طرح پیشنهادی ما مختص سایت و مخاطبین خاص شما طراحی‌شده است تا بهترین نتیجه برای شما حاصل شود. حال که تا حدودی با سئو سایت آشنا شدید می توانید درک بیشتری از تعرفه خدمات سئو سایت حرفه ای داشته باشید.

انواع بخش های سئو

یک استراتژی موفق سئو، شامل زیر بخشهایی است که تمامی جوانب حضور آنلاین یک کسب‌وکار را در برمی‌گیرد. این استراتژی به سه  عمده تقسیم می‌شوند:

  • Seo On_Page سئو داخلی
  • Seo Off_Page سئو خارجی
  • Seo Technical سئو تکنیکال

سئو داخلی یا on page | فوندانسیون سایت شما!

سئو داخلی، به فعالیت‌هایی برمی‌گردد که روی خود سایت و صفحه‌ای که قرار است منتشر شود انجام می‌شود. به بیانی دیگر این فعالیت ها کمک می‌مند که صفحه مدنظر در نتایج جستجوی گوگل بالاتر قرار بگیرند. سئو فنی و سئو محتوا زیرمجموعه‌ های سئو داخلی است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.
یک طرح مناسب برای بهبود جایگاه سایت در گوگل با کلمات کلیدی هدف فقط شامل بهینه‌سازی خود سایت نمیشود.

سئو خارجی یا off page

استراتژی سئو خارجی سایت شامل موارد و راهکارهایی میشود که خارج از سایت شما انجام میشود . درواقع، حضور برند شما درجاهایی سوای خود سایت، می‌تواند پا به‌پای بهینه بودن خود سایت اهمیت بالایی داشته باشد؛ مثل بک‌لینک‌سازی.

سئو فنی یا تکنیکال

سئو فنی یا تکنیکال به بخشی از تکنیک های کلی بهینه‌سازی سایت گفته می‌شود که در آن کلیه مشکلات فنی سایت شناسایی شده و برطرف میشوند. اهمیت بهینه‌سازی سایت ازلحاظ فنی بسیار بالاست زیرا گاهی مشکلات فنی می‌توانند تمامی جنبه‌های دیگر سایت را تحت تأثیر منفی خود قرار دهند. بررسی و بهینه‌سازی سایت ازلحاظ فنی شامل موارد کلی زیر می شود:

  • مدیریت سرچ کنسول و آنالیتیکس گوگل برای رفع خطاهای احتمالی و رصد روند رشد و بازدیدهای سایت
  • بررسی تمام تگ‌های عنوان، توضیحات، Alt Text و … جهت بهینه‌سازی
  • تعریف سایت مپ
  • بهینه‌سازی URL
  • بهینه‌سازی سرعت سایت
  • بهینه‌سازی Structured data

بررسی مسیر سئو محتوا

رویکرد تیم وب آقا در زمینه محتوا سازی، تولید محتوای باکیفیت است. کلیه مقالاتی که روی سایت شما قرار خواهند‌گرفت باید کاملاً منحصربه‌فرد باشند، به این معنا که به‌هیچ‌وجه محتوای کپی شده روی سایت قرار نگیرد.

علاوه بر این، کلیه مقالات به شیوه بازنویسی کامل تولید شوند که این روش تضمین‌کننده اعتبار، منحصربه‌فرد بودن و کیفیت بالای آنها خواهد بود. در یک استراتژی محتوا ابتدا باید با برگزاری جلسه بارش فکری، کلیه کلیدواژه‌های اصلی و فرعی سایت شناسایی شوند.

در مرحله بعدی باید رقبای سایت با توجه به حوزه کاری و کلیدواژه‌های سایت شناسایی شوند و سپس با در نظر گرفتن تمام این داده‌ها، روند تولید محتوا بهصورت برنامه‌ریزی‌شده و هدفمند دنبال شود. برخی از نکات بسیار مهم که باید در استراتژی تولید محتوا در نظر گرفت شامل موارد زیر میشوند:

  • چگالی مناسب کلیدواژه ها
  • انتخاب موضوعات و عنوانهای جذاب، پر سرچ و بهاصطلاح، کلیک خور
  • استفاده از تصاویر و ویدیوهای مناسب
  • و…

لینک بیلدینگ، مهمترین راز موفقیت شماست

معرفی  برند شما در سایت‌های پربازدید و معتبر و دریافت لینک از آنها تأثیر بسیار مهمی روی پیشرفت شما دارد. فرآیند بک لینک سازی شامل کسب چنین لینک‌هایی میشود که به‌عنوان بخشی از فرآیند سئو خارجی به شما ارائه میشود. فرآیند لینک بیلدینگ هم به برندینگ کسب‌وکار شما کمک می‌کند و هم می‌تواند در راستای افزایش اعتبار سایت مفید باشد.

تولید بک‌ لینک خارجی برای وب‌سایت شما بر روی سایت‌های معتبر خارجی با آتوریتی بالا (ارزش بالا)، صورت خواهدگرفت.

این مسئله این اطمینان را حاصل میکند که لینکهای دریافتی کاملاً معتبر و باارزش هستند و به‌هیچ‌وجه از لینک دهی کلاه سیاه (خلاف قوانین گوگل) استفاده نخواهد شد. علاوه بر سایت‌های خارجی، ثبت رپورتاژ نیز در برنامه کاری بک لینک سازی تیم ما وجود دارد. توجه داشته باشید که بک لینک سازی غیراصولی و نامعتبر نه‌تنها به سایت شما کمک نمی‌کند، بلکه می تواند اثر منفی داشته و یا منجر به پنالتی شدن سایت شود.